nettan68

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Anette - 20 augusti 2011 22:20

Min bror Jack var hit på middag med sin familj.Det var trevligt Alexandra lekte & hade kul med Alicia.Vi pratade & hade trevligt efter maten det var Tommy som fixade maten & gott var det med.Se framemot att få bjuda hit dem flera gånger. Skall även bjuda hit mina andra 2 brödrar som jag har & så klart lilla mamsen skall få komma & äta middag med oss. Sedan blir de ju bjudna på tårtkalas 2 gånger i oktober då Tommy & jag fyller år. Sedan blir det annat fint besök i oktober med kanske.

 

 

 

Av Anette - 20 augusti 2011 09:38

Gisses vad dagarna går i dag har vi bott här i hela 3 veckor redan vad fort tiden går när man trivs.Vi trivs jätte bra här. I går var alexis på nya skolan en sväng & träffade 2 av sina fröknar & fick se sitt klassrum. Hon tyckte det var bra nervös är hon men det hör ju till. Bara första skoldagen är över försvinner nog det. Sedan har jag fixat så att hon får börja på ridskola på tisdags kvällarna. I kväll får vi middags gäster min ena broder med sin familj. Skall bli trevligt. Nu tittar solen fram lite hoppas att det blir upphåll i dag.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg

Gästbok

Klocka

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Väder

Kategorier

Arkiv

RSS

Värd


Ovido - Quiz & Flashcards