nettan68

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anette - 31 augusti 2011 14:41

I kväll skall jag på andra omgången Zumba var i väg i måndags & körde ett pass gisses haha både roligt & jobbigt var det med en väninnna hon kommer att vara med i kväll med. I går på ridningen fick Alexandra & de andra tjejerna rida ut i skogen en liten runda ja vi mammor gick brevid & höll i grimman så klart. Vecka 40 börjar jag på vuxen ridning så ett tag framöver blir det både Zuma & ridning för mig. Har ju haft hästar själv en gång i tiden & jag saknar det där mysiga med att ge sig ut med hästen. Jag längtar så.


     

Av Anette - 30 augusti 2011 14:33

En tjej på fejan delade med sig av en sida som heter Gratis choklad man kan bli medlem där & samla poäng så kan man få gratis choklad beroende på hur många poäng man samlar ihop. Värt att att testa då jag älskar choklad.


I kväll är det ridskola för Alexandra i alla fall som vanligt dax för henne att inviga sina ridbyxor & ridstövlar som hon fick i går.


 

Av Anette - 29 augusti 2011 15:18

I dag kom Alexandras ridbyxor & ridstövlar på posten lagomt bra då hon har ridning i morgon kväll.Skall inför skaffa en bra jacka med hennes hjälm skall vi få hem till helgen hoppas jag så hon får låna denna gången med. Jag har ju min hjälm men den är för stor för hennes huvud. Glad blev hon i alla fall för ridkläderna. Tur är väl det.

 

 

  

 

Av Anette - 28 augusti 2011 14:24

Det bidde inget race i går vi tog det i dag i stället då det regnade så mycket i går. Men det var ju bra för då fick vi något roligt att göra i dag i stället. Mycket folk var det där & mycket häftiga & ljud var det med. Gisses vad sådana bilar kan låta var man inte döv innan så bidde man det då.


  

Alexandra tyckte att det var roligt det var första gången för henne med monster race.   

Denna var min favorit Mean Farmer  




Av Anette - 27 augusti 2011 09:40

I dag blir det högljudda aktiviter för oss & alla andra i dagarna 2 fast vi skall bara vara där i dag. Skall bli roligt & se.



 

Av Anette - 24 augusti 2011 20:50

Dagen har varit som vanligt inte hänt så mycket Alexandra har varit på skolan, det har regnat lite ute i dag.Har fått en rejäl skallebang nu på kvällen inte skönt alls skall smörja axlar & nacke med Aloe Heat Lotion från Forever.

 

 

  


Aloe Heat Lotion


Första hjälpen vid trötta, ömma muskler och träningsvärk. Mjukgörande och avslappnande. Innehåller bl a Aloe Vera Gel, mentol och olja från eukalyptus, sesam och aprikoskärnor. 118 ml.


 

 


Av Anette - 23 augusti 2011 18:43

I dag har Alexandra åkt skolbussen till & från skolan för första gången. Även första dagen på ridskolan är avklarad återstår 17 gånger hon tyckte det var roligt med hon var lite nervös men det är man alltid, som tur är har mamma ägt en häst en gång i tiden så mamma fick sadla & tränsa Fabian som hästen heter.Men jag visade Alexandra hur man gör för det är hon som skall lära sig att göra allt det där. Lite sorg känsla fick jag hjärtat då har inte hållit på med hästar sedan jag hade min häst Mirade. Att få komma hem & lukta häst det gillar jag.


 


Av Anette - 22 augusti 2011 14:03

Så nu är första skoldagen över för Alexandra, det hade gått bra på skolan i dag & Alexandra tycker om sin nya skola. Lite jobbigt var det sade hon men det kan vara nervosisteten som gjorde att hon blev trött det kommer att bli bättre när hon får lära känna sina klass kamrater. I morgon kväll börjar hon på ridskola vilket hon tycker skall bli roligt. Nä nu skall jag klä in hennes första skolbok i ett fint bok papper med Hello Kitty på.

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg

Gästbok

Klocka

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Väder

Kategorier

Arkiv

RSS

Värd


Ovido - Quiz & Flashcards