nettan68

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2011

Oj

Av Anette - 1 oktober 2011 22:17

Oj var ett tag sedan jag skrev här ser jag hahaha nåja sånt som händer i bland.Snart har Andersson bott hos oss i en månad & det går jätte bra, han & Findus blir lite sura på varandra om de kommer för nära varandra men de har aldrig slagigts i alla fall. Hösten är verkligen här nu löven faller som snö så snart är träden kala. Men det är varma soliga dagar. Skönt att slippa regnet det har regnat mycket här för några dagar sedan. I denna månad är det många som fyller år gisses  mycket kalasande lär det blir det första blir den 9 oktober då maken fyller år. & några andra där efter. Min syster med sonen dyker ner hit för att fira min födelsdag :-) Vilket jag ser framemot att få träffa dem båda.


 

 
 
Jouanita

Jouanita

6 oktober 2011 15:58

Hej där, det gör vi med.... har nu lagt ut en söt liten sparkdräkt alt. pyjamas för en liten tjej på 6-9 mån på Tradera. Hoppas någon köper den! Så söt! Har nu kommit hem från Tranås och haft sonen hos tandsköterskan och det gick bra idag och hon kunde redan nu se resultat av avslutat med nappen!!! På onsdag ska jag på första infoträffen för Starta Eget ser verkligen fram emot det. Så snälla gör min banner klar är du snäll..... längtar efter att se den klar!!! Kram

http://jouanita.tornstrom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 18 december 2011 14:49

  Jaha så är det den fjärde advent bara sex dagar kvar tills tomten kommer då med andra ord. Har varit fullt upp här med både det ena & det andra här därför jag inte har skrivit. Nu är jag bara super trött. Vi har ingen snö här bara ett litet tu...

Av Anette - 5 december 2011 11:56


Vilken dålig natt jag haft sovit som en kratta med mycket konstiga drömmar. Har även fått det som man har en gång i månaden så jag kan inte göra det jag skulle göra i kväll få göra det på torsdag kväll i stället. Tog mig en liten ork till att fixa ri...

Av Anette - 4 december 2011 10:15

I dag är det andra advent & det är fortfarande grått & trist ute. Som det ser ut i dag blir det mjuk peppar kaka som skall bakas.    När andra ljuset brinner vi julklapparna syr och vi bakar kakor och har ett fasligt styr      ...

Av Anette - 3 december 2011 14:31

Här bakas det bullar nu för fulla muggar luktar så gott i huset.     Dottern fixar till kladdet som är i melllan bullarna      Degen den bara gäser :-)   ...

Av Anette - 3 december 2011 13:15


Vilkent tråkigt väder det blåser & regnar ute igen. SUCK. Tvätt maskinen jobbar för fullt, risgodiset är klart. Nu är det bullar på gång i alla fall. Bara det kunde bli minus & snö ute i stället så vore det roligare med.     ...

Presentation


Välkommen till min blogg

Gästbok

Klocka

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Väder

Kategorier

Arkiv

RSS

Värd


Ovido - Quiz & Flashcards