nettan68

Alla inlägg under september 2011

Av Anette - 16 september 2011 22:12

I måndags flyttade en ny familje medlem in till oss han heter Andersson. Det är en katt hihihi vi ville att han skulle göra det då hans ägare skall flytta till ett område där vaktmästaren hatar allt vad katter heter så då får han bo med oss i stället.Så nu har vi 2 katter vi har Findus sedan tidigare som är fyra & Andersson han är två år. De har inte rykt ihop ännu utan de går en bra bit i från varandra när de är inte vad som händer  när de är ute samtidigt vet vi inte & sedan finns det säkert 5 eller sex olika katter som jag har sett ute med.


    Detta är Andersson han är en kärleks krank katt gillar att bli klappad, krypa upp i knäet tokig i mat. Pratar mycket.


    

Detta är Findus gillar inte att vara i ditt knä på dina vilkor utan bara när han vill är en slöis hihi men söt endå


Av Anette - 12 september 2011 14:36

I dag på förmiddagen fick vi ett oväntat besök. Det var mamma som kom på sin nya rosa cykel. Det var ju roligt så nu vet vi att cykeln fungerar bra & att hon tycker om den. Så nu måste jag någon dag cykla till henne & hälsa på med mitt åk. Tur att hon kom på förmiddagen för sedan har det ösregnat som bara den här.


 

Av Anette - 11 september 2011 19:04

Min mamma fick i dag från min familj, min broders familj & min syrras familj en jätte fin rosa cykel i dag pimpad med cykelkorgar. Och en jätte fin cykel hjälm till så klart. Så nu slipper hon låna en  när hon skall till affären eller hälsa på hos oss. Hon tyckte om den vilket är bra även färgen.


 

Av Anette - 11 september 2011 11:35

Hela familjen väktes av att det ösregnade,åskade & blixtrade ute rejält vid 8 tiden i morse.Nu små regnar det bara ute. Skall sedan i väg till mamma & ge henne en försenad födelsedags present från mig,syrran & ena brodern,Vad det är för något får ni se senare i dag skall försöka att ta en bild om det inte regnar för mycket annars får jag väl ta det inomhus.


 

Av Anette - 10 september 2011 10:09

Så var det lördag igen. Ingen sol i dag men upphåll från regn än så länge man vet aldrig. Ryggen är lite bättre i dag.Men jag har fort farande svårt att sitta länge då gör det tok ont. Vad man skall hitta på i dag då ?Lär nog låta tvätt maskinen få jobba. Sedan får vi ta dagen som den kommer. Hade jag inte haft ont i ryggen hade jag cyklat en sväng med Alexandra men det får vänta.


 

Av Anette - 9 september 2011 17:36

Solen skiner för fulla muggar här den har lyst över oss i hela två dagar härligt. Så nu är det helg igen så jag hoppas att solen stannar kvar. Jag lär ta det lugnt i helgen då jag fått så ont i ryggen vid svanken har smort in mig med Heat från Forever & det känns lite bättre.  Skall snart sätta mig i soffan endå & ha fredags mys med familjen.


 

Av Anette - 5 september 2011 16:58

Är hemma igen då jag har varit borta hela helgen. Ví var & hämtade resten av sakerna som vi inte fick med oss då vi flyttade ner hit. Hatar att åka bil så långt & länge. Dottern slapp följa med i alla fall. Hon var hos sin morbror, moster & kusin i stället & hade det roligare.Jag fick i alla fall träffa syrran & hennes familj en sväng & vi sov en natt där, sedan andra dagen & natten var vi hos en familj som vi känner. I dag har det regnat hela dagen & bladen på träden börjar byta färg så hösten smyger sig på oss sakta men säkert.


 



Presentation


Välkommen till min blogg

Gästbok

Klocka

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Väder

Kategorier

Arkiv

RSS

Värd


Ovido - Quiz & Flashcards